Sedsedsed her gebelik farklı oluyor gerçekten de. 2gebelik tecrübe ettim, ilkinde aşırı mide bulantısı kusma, koku hassasiyeti yaşadım. 2.sinde bunlar yoktu ama karın bel ağrıları ve halsizlik sürekli uzanma uyuma isteği yaşadım. Yani ikisininde ayrı zorlukları vardı.