Merhaba arkadaşlar
16 aylık bir oğlum var. Sosyallessin diye parka götürüyorum.
Evde çok hareketli bir çocuk, sürekli koşar ve oyun oynar. Bizimlede iletisimi çok güçlü, konuşamasada hareketleri ile anlatır her şeyi.
Neyse parka gittiğimiz zaman çok sessizlesiyor, çok çekingen davranıyor. İnsanlar sevince ağlamaya başlıyor hemen bana koşup sarılıyor. Bacaklarıma yapışıyor. Bu durumu aşmak için neler yapmam gerekir? Oğlum evde benden ve babasından başka kimseyi görmüyor. Yaşadığımız ilde kimsemiz yok. Sanırım bu etkiliyor onu diye düşünüyorum.
Ayrıca parkta bi kaç ay büyük çocuklar gelip vurmaya vs kalkıyorlar. O zamanda tepkisiz kalıp bakıyor öylece 🤷
Bu sorunlar için neler yapabilirim acaba önerisi olan var mı