abidikgubudikisler bence v10 ya, ben her zaman en son çıkandan yanayım ama teknolojik aletler de fakat v8 en düşüğü sonuçta o kadarına gerek duymazdım, ben v12 kullanıyorum memnunum, çevremdekilerde genelde v10 var annemde ablamda falan memnunuz baya, almışken bence o kadar düşük bir model almayın v10 iyidir.