Kızlar oğlum 2.5 yaşında ve kriz anları o kadar çok ki çok yoruldum artık , ramazan bayramına gitmeden once konuşmasi gerilemesin diye sıfır ekran yapmak istedim. Çok iyi gidiyorduk tatilde dedesinin yanında tekrar alıştı malesef kendi evimize geldik bu sefer daha çok ekrana bağlandı sürekli telefon istemeleri TV açtırmalari acmayinca sinir krizi yaşıyor resmen çığlık atıyor evi dağıtıyor bana vurmaya çalışıyor ki normalde en fazla 1 saat bakardı önceden şimdi sanki ben ona karşı kisitladikca o inadına aksama kadar TV başında olmak istiyor dışarı çıkartıyorum dışarıda çok iyiyiz ama dışarıda hemen istediği birşey olmasın kendini yerlere atıyor surunuyor yerlerde kucağıma almaya çalışıyorum bana vuruyor yine zaten markete avmye asla gidemiyorum her gördüğünü istiyor almayınca çığlık kıyamet,şimdi bunu okuyanlar diyecekki hiç mi sınır koymadım baştan simartirsan olacağı bu diyecek belki ama inanın hep sınır koydum sürekli seçenek sundum elimden gelen herşeyi yapmaya çalıştım hala çalışıyorum biraz önce yine bir kriz yaşadık ekran yüzünden izin vermedigim için kendini yerlere attı kapılara duvarlara vurdu bana vurmaya çalıştı çığlık çığlığa bağırdı sonra geldi sarıldı bana uyudu şuan iç çekerek uyuyor napicam ben ya bir akıl verin nasıl bir yol izlemem gerekiyor aglicam artık sinirden ben bu krizlerle başa çıkamıyorum bir sürü pedagog dinledim kriz anlarında söyledikleri herşeyi yaptım ama yok gecmiyor konusuyorum dinlemiyor göz hizasına geldiğim an direk bana zarar vermeye çalışıyor yardım edin lütfen bir tek benim çocuğumun böyle nasıl bir yol izlemeliyim