Merhaba tecrübeli annelere bişey danışmak istiyorum. Benim kızım 3 ay 11 günlük ilk başlarda philips avent emzik almıştım onu tutmadı kauçuk emzik tuttu. Bugün denedim artık philips avent silikonu da tutuyor hangisini kullanmalıyım yada ikisi aynı anda kullanılır mı