esraelaars Oğlum 4,5 aylık diş etleri kaşınıyor acıyor belli sürekli eli ağzında kasılıyor ağlıyor hafifletmek için ne yapmalıyım diş kaşıyıcılar pek çözüm olmuyor
duygukty esraelaars diş kaşıyıcılardan jelli olanları buzluğa atıyorum soğuk soğuk iyi geliyor, yeşil soğanın beyaz kısmını veriyorum, bir de zeytinyağın içerisine 3 4 tane karanfil ezdim onu sürüyorum arada 😇
Mavisimbenim esraelaars tetagil var dişine sürüyorsun günde 7-8 kere kullanabilirsin demişti doktorumuz o rahatlattı bizi bi de karanfil zeytinyağı karışımı
Busegr Kehribar kolye herkeste işe yaramıyor inşallah size faydalı olur ben 6-7 aylıkken tetagil kullandım rahatlattıda ama daha erken dönemde diş kaşıyacıları buz dolabına koymuştum
duygukty esraelaars şu an 6 aylık ama ben 5 aylıktan beri kullanıyorum çok az olduğu için sorun olacağını düşünmedim hiç parmak ucuyla diş etlerine sürüyorum çok ağrıdığında
egekulk Sütünüzden küçük parça dondurup meyve süzgeçinin içine koyup verin soğuk soğuk dişine sürdükçe rahatlatır