Kızlar ya 6 aylık benegım var böyle bısıler yapmak ıstıyorum hem ek gelir olur banada aslında yaş pastacılık şu aralar evden sipariş alıp yapsam mı diye düşündüm de ıyıyımdır mutfakta😂 ama bılemedım fıkır alısverısı yapalım mı ne dersınız hem böyle gırısımcı olmak ostıyen kadınlarada fıkır olur