Bebeğim 3 aylık olmak üzere, 1 ay emdi emmedi sütümde haliyle geri gitti. Mama verdiğimi söylediğim zaman insanlar suç işliyormuşum gibi tekpi veriyolar
- Ne mama mı veriyorsun biberona alıştırmasaydın sen kolayını seçmişsin vb. diyolar.
Bende emsin istiyorum ama emmiyo hatta çok üzülüyorum birde insanlar öyle diyince iyice mahvoluyorum. Gelişmi de maşallah iyi
Sorum şu ki süt içmeyen bebek sağlıksız mı oluyo büyümüyor mu niye bizi üzüyolar