6 gün oldu normal doğum yaptım ilk günden beri makatımda ağrı ve baskı var. Dün lavman ile büyük abdestimi yapabildim fakat bugün yine aynı şekilde başladı. Sıvı tüketiyorum yine aynı. Kabızlık değilde mesele başka gibi sanki. Basur desem görünüşünde hiçbir şey yok normal. Fakat baskı hissi var sanki büyük abdesti yapacağım ama yapamıyorum o da ağrı yapıyor gibi. Yaşayan var mı? Çözümü var mı? Dikiş mikiş, emzirmek değil bu sıkıntı beni en çok zorlayan şey oldu…🥲