linamelii Ya sizler neler yaşadınız 4. Ay atağında şuan ağlayarak yazıyorum bitik hissediyorum kendimi uyumuyo sürekli ağlıyor hiçbişey yapamıyorum sürekli huysuz bu uyku konusu beni mahvediyor 😢
Cigdem61 linamelii yalnız değilsin arkadaşım. 5 aylık olduk bugün 3.5 aylıktan beri ağlıyorum uykusuzluktan düzelecek diye sabırla bekliyorum:(
Kardelen_123 linamelii bugün 4 aylık oldu kızım, özellikle bikaç gündür gündüzleri uyku gerilemesi oldu çok huzursuz ve çok aglıyor,yatma ve emmek istemiyor emerse bile 5-10 dk oluyor.ben de şimdiden yoruldum umarım geçer biran önce🥺🥺
utkummm TeomaninAnnesi bizimde ayni ztn pek uyuyan bi bebek degildi 3 gundur iyice kotu oldu aglayan bi bebekti hep ama evin icinde geziyoduk aksama kadar bi sekilde susturuyordum simdi o da yok 3 ay 13 ghnluguz siz ne kadarliksiniz bide mene reddi var 3 gundur gunduz pek emmiyo sizde de var mi
TeomaninAnnesi utkummm bizde de vardi ama gecti cok şükür. Mama bile verdim o surede ama 1 haftadir mama yok artik🙏🙏 3ay 9 gunluguz bizde. Uyku yok hic bisey yok oafam agriyor artik cok zor cidden rabbim guc kuvvet versin bizlere🙏🙏
TeomaninAnnesi utkummm 10 15 gun sürmüştür. 2 3 dak anca emiyordu zorla. Çığlık çığlığa. Bide gezerek emzirdim sizde oyle deneyin bi kere
TeomaninAnnesi utkummm bizde aynıydı. Sutum azaldi ondan emmiyor heralde diye üzüldüm hep. Ama sukur gecti. Sizinde gecer sakin pes etme🙏🙏
Keremlihayat Hangi dönem arasında oluyor tam olarak bu atak. Bizimki de çok sık beslenemeye başladı ve uykuya dalmakta zorlanıyor bazen.
Keremlihayat linamelii uyuduktan sonra tekrar uyanma başladı dünden beri, hiç böyle bir huyu yoktu, az uyurdu bir saat falan ama uyuduktan on dk sonra kalkma yoktu 😢