Kızım 18 aylık . Daha tuvaletini söylemiyor su aralar sürekli pijamasını indirip bezini çıkartıyor ? Tuvalet eğitimimi öğretmem lazım ? Yoksa başka ne anlama geliyor ki bu? Biri dedi ilgi çekmek içinde yapabilir ? Öyle yapsa bile sürekli yapar mı yaa kafam karıştı ilk çocuğum . Tuvalet eğitimi için neyi beklemem lazım ? Bu bi işaret mi 🤦🏻♀️ kafamda binbir soru