Kızlar selam herkese bebeğim 36 haftalık doğdu geç prematüre yani belki ondan olabilir diye yazdım buraya da şuan bebeğim 13 buçuk aylık dik oturuyor ama yoruluyor hemen geri yaslanmak istiyor tutunup kalkıyor tutunarak yürüyor sıralıyor ama tutunmadan yürüyemiyor belini tutamıyor sanki bebeği böyle olan var mı hipotonik olabilir diyor internette tam da bilmiyorum hipotonik bebek nasıl diye bilgisi olan beni aydınlatabilir mi