Ipekaslankus34 Herkese merhaba ajans deneyimi çalışmış olan bilgisi olan varmı ? Vodofone reklamına oğlum uygun görülmüş görüşmeye çağrıyolar siz olsanız kabul edermiydiniz belki bi umut ilerler bi yerlere gelir bilemiyorum ki
Hcmy_ Ipekaslankus34 ben etmezdim. Ajanslardan çocuk seçme olayı . Yakın zamanda okuduğumuz olaylı haberlerden sonra korkuyordum daha da korktum. Çocuğumu whatsappta bile paylaşmadım daha
bizdejantikizlardik Ipekaslankus34 Hangi ajansa baş vurdunuz ? Şikayet var sayfasından felan bakın araştırın öyle gidin bence. Maalesef bu işlerde de sahtekar dolu.
patilianne Ipekaslankus34 sizi bu şekilde çağırıp çekim için para isteyip bi daha aramıyorlar diye duymuştum benim oğlumu da çağırdılar ama ben götürmedim