Benim oğlum 11 aylık olduğu gün 3 adım attı. 10 gün sonrada biz yemek yiyorduk o yerde oynuyordu bi baktık ortada gezinen biri var. Pıt pıt yürüyor. Bi o tarafa gidiyor bi bu tarafa. Sevinçten ve şaşkınlıktan çığlık atmamak için kendimi Zor tuttum. Korkutmak istemedim. Gerçekten çok heyecan verici. Yürüyor kendi kendine kalkıyor. Bazen emekliyor. 17 sinde bir yaşına girecek.