karahann kullanmıyorum içinde illa koruyucu madde VS oluyor.
Kurban bayramında kendim yapıyorum koca aşure kazanıyla. 8 10 saat kaynatıyorum 1 sene yetiyor bize ki konu komşuya bile veriyorum 🤭 ki Beeeeeen asla elimi ete VS sürmedim ama analık başka 2 senedir yapıyorum kısmetse bu senede yapıcam 😇