Merhaba kizlar
Bebegim 2.5 aylik. Ruya ogunu yapmak istiyorum. Mama agirlikli besleniyor bebegim. Ruya ogunu yapmakla ilgili detaylar neler acaba? Yani bebek uyanmadan ne zaman once yapiyorsunuz? Ben 1-2 kere denedim direkt uyandi. Bebegi pek uyandirmadan nasil yapilabilir ki hemen uykuya geri dönsün?