Eminedinler9 5 buçuk aylık bebeğim sürekli ıkınıp ağlıyordu 3 gün önce fitil verdim ve baya yaptı. 2 gündürde emerken sürekli ıkınıyo ve geceleri çok sık uyanıyo. 5 aydır biogaia damla kullanıyorum. Fitil kullanmak istemiyorum
zeytinlipogaca Eminedinler9 merhaba bebeğiniz düzeldi mi? Benim bebeğim de 6 aylık olacak 4. aydan beri fitille yapıyor sadece ne denediysem çözemedim
asellinaninannesiii balmom59 bende aynı durumu yaşadım 🥺 bebegim aşırı huzursuzlasti kustu surekli agladi meğersem o damladanmis şimdi hiç kullanmıyorum şikayet var sayfasında da sürekli şikayet ediliyor
Eminedinler9 zeytinlipogaca zeytinlipogaca Bi kaç kuru kayısı hoşafı icirdim. Kayısıları püre yapıp verdim kendim de yedim. Sabah akşam zeytinyağı veriyorum. Bunlari deneyeli iyi yapıyo.İlk 2 gün baya ıkındı ağladı fitile alıştığı için baya zor oldu ama vermedim
Eminedinler9 zeytinlipogaca Arada yine yapamadığı oluyo bide ek gıdaya geçtiğimiz için kakası koyulaştı
Eminedinler9 Bi kaç kuru kayısı hoşafı icirdim. Kayısıları püre yapıp verdim kendim de yedim. Sabah akşam zeytinyağı veriyorum. Bunlari deneyeli iyi yapıyo.İlk 2 gün baya ıkındı ağladı fitile alıştığı için baya zor oldu ama vermedim