minnoskonunannesi
Resmen kendimi gördüm biz de 3 aylığız saatlerce uğraşıyorum hamak beşiği var onda sallayarak tam diyorum uyudu sadece tuvalete gidebiliyorum uyanıyor koştur koştur geliyorum.Uykusu açılmadan tekrar sallayayım diyorum ama yok.Bazen gözleri kapalı bağırmaya devam ediyor , şansım varsa eğer bazen de uyuyor 10-15dk daha o kadar, gece de çok sık uyanır oldu ,eve yetişemiyorum kendime yetemiyorum umarım ona yetebiliyorumdur ama bu ara ne istiyor hiç anlayamıyorum.bir şeyler atıştırmaya bile vaktim yok aç kalıyor gibi de hissediyorum ufff