Merhaba 2 yaşına henüz gelmiş bir çocuğum var. Hareketli bir çocuk. Tek başına oynamwk veya oyun kurmaktan pek hoşlanmıyor. Boyama vs bu gibi sakin etkinlikleri 2-3 dk yapıp kalkar. Bir de tek başına oyalanmaktan hiç hoşlanmıyor o yüzden sürekli mutfakta benimle. Çalışıyorum, eve geldiğimde onunla biraz oynar sjnra yemeğe girişirim mutfakta. Mutfakta yanımda olmak istiyor hep. Bir şeyler döküyor istiyor elimden geldiğinde ona da rol vermeye çalışıyorum hem oyalansın hem benimle vakit geçirdim diye ama hem işin yoruculupu hem sürekli ona müdahale etmek yoruyor beni bu sıralar. Hani bana müsade etse ben o an yemeğimi hazırlasam süper olacak. Annemler şuan için bizde onlar bakıyor, annem gün içinde zatne yorulduğu için yemek yapamıyor gelince ben yapıyorum o da benimle oynamak isityor haliyle gelince. Yemek yaparken bu defa çekemceleri karıştırıyor nişastayı alıyor açamaya çalışıyor döküyor vs. Nrpmal zamanda tek tek anlatıyrum tatmasına izin veriyorum tehgahta yanıma oturtuyorum fakat böyle sıkışık zamanlarda geriliyoeum ve bağırıyorum bu defa istemsizce yapma etme diye. Sonra yine ben üzülüyorum ona engel olduğum için. Siz nasıl davranıyorsunuz bu gibi durumlarda olsun, diretme durumlarında olsun.. seçenek sunmam gerekiyor fakat bazen öyle ağlıyor ki onu bile yapamıyorum yoruluyorum çok bitkin hissediyorum.