zeydefe Göbek deliğinden hafif sıvı gelmiş ben farkettiğimde kuru şekildeydi bebeğim 7 aylık normal mi başına gelen var mı
zeydefe dilara_0 enfeksiyon da kötü koku oluyormuş ebe öyle dedi bizde yokta bakalım tekrar alıntı olursa götüreceğim 🙏