Biz geçen doktora gittik 5. Ay kontrolüne her şey normal tam çıkarken bebeği kucağıma aldım yüzü öne bakacak şekilde doktor yamuk mu bakıyor bana mı öyle geldi dedi hemşireler 3 tane yok annesinin tutuşundan dolayı dedi doktor Allah Allah dedi baktı böyle sadece sonra hemşire yok yok fln dedi bende ne oluyor öyle olunca öenmeli değil bazen bi tarafım mi kısa oluyor egzersizle geçiyor fln defi bende o zaman boyun bakalım dedim doktor da sen takipte kal bi dahaki ay usg bakalım dedi ama kafam takıldı kucaktayken bazen sağa yatık tutuyor bazen düz tutuyor ve yatarken sola yatık yatıyor öyle olsa yatarken de sağa yatık yatmaz mıydı yada o tarafa kafasını çevirirken zorlanmaz mıydı ? Başına gelenler bir bakabilir mi