Kizlar dün çok fena olmakla birlikte 2 gündür kolum ağrıyor sol kolum şimdiye kadar gogsumde falan ağri olmadi ama psikolojik birkaç çarpintim oldu zaten anksiyetem var. Kol niye bu kadar uzun ağrır ki hatta bugün biraz sol boynumda da ağrı var gibi kol ağrım sabaha geçer diye yatmiştim gece ama nafile… :(