Vldnkrgl Arkadaşlar vücuduma gidiyorum çoğu yerde neredeyse bitti ama 4-5 ay gitmesem kıllarım hepsi olmasa da yine çıkmaya başlıyor. Yüzümde kulak yanlarım da çok tüy var ama pişman olurum diye korkuyorum ya tüylerim kıla dönüşür diye
Semenfam Valla bende lazer tüyleri kalınlaştırıyor diye iğneli epilasyona gittim bu sefer yine azalma hissedemedim uzun süre aldırmayınca yine aynısı gibi oldu tüylü olmak ne zormuş resmen psikolojimi bozuyor artık