Acemimommm Benimki de dedesine düşkün müthiş babam olunca yan gelip yatıyorum bazen diyorum 1-2saat gel de oyala.Diğer oğlumda anneannesine düşkün bazen gönderiyorum iyi oluyor 😀Çünkü oyun oynatıyor ,gezdiriyor,konuşturuyor.Tabiki annesi benim hep ben ilgileniyorum onlarla herşeyiyle arada bir de nefes alıyorum böyle.Daha iyi bence keşke biri babaanneye düşkün olsa az da onu darlasalar