Her öğün taze yap bence. Ben i kac kez sadece yaptığım yemeği ertesi gün ısıtıp vermiştim ondada kizim beni asla birakmiyodu yemek yapamiyodum mecbur bi kac kez akşamdan yapmıştım. Ama her öğünü taze yapmaya gayret ediyorum. Bu arada ben de 5 aylikken basladim tadimlara yoğurtla başlamıştım. Havuc patates muz diye gitti. Su an 9 aylık 🌸