efekoca yeni annesin bu yüzden. Anne karniyla, kucagin bir olmuyor işte. Ama bunların gelip geçici bir süreç olduğunu, ilerleyen zamanlarda daha iyi anlayıp düzene girdiği zaman rahatlayacağını, ve kırkın içinde de olsan çıksan da psikolojikmen etkileneceğini bunları unutma. Ben bunlar için mi canımı sıkmıştım diyeceksin ve kendine güleceksin…
Doğum yapmadan önce eşimle ayrılacak olduk 2 ay boyunca annemlerde kaldım doğuma 10 gün kalasiya barıştık. Doğum yaptım babam trafik kazası geçirdi öyle dağıldım. Eşimle baristiktan sonra evimizi ayırdık evime geçtim gece 1 hafta tek kaldım al bastı. Üstüne 42 günlükken Kahramanmaraşta depremi yaşadık. Yeri geldi uykusuz kaldım, yeri geldi psikolojimi kendim düzlemem gerekti kimseden destek alamadım.
Ama ne olursa olsun hep dik durmaya çalıştım evladım için.
Şimdi eskiye bakıyorum da ben neler yaşamışım, neleri atlatmisim. Emin ol annelik iç güdüsü diye bir şey var ve evladın için yapamayacağın bir şey yok. Şuan 16 aylık oldu oğlum karşımda uyuyor ve 26 haftalık oğluma hamileyim.
Asla kendini üzme, sadece Allah’a sığın ve ondan yardım iste. Sabır versin, dayanma gücü versin rabbim sana güzel anne❤️
Bir ömür sağlıkla,huzurla, mutlulukla, ailecek yaşamayı nasip etsin inşallah ❤️