Oğlum 13 aylık , gece memeye çok uyanıyo onu nasıl kesebilirim , mesela uyandı
Emzik veriyorum olmuyo
Su veriyorum olmuyo
Kucağıma alıyorum oda olmuyo ağlıyo
Biberonla süt mü versem
Bugüne kadar biberondan 1-2 defa ben yokken gündüz anne sütü içti , gece biberonla inek sütü içip uyur mu ? İnek sütüde zararlı diyenler var , ilkbebeğim bilmiyorum soruyorum herkese
Nasıl bi yol izlemeliyim gündüz dikkatini dağıtırım emmek istemez öyle aramaz
Ama gece 2-3 saatte akşam uyandı ve çok kötü ısırıyo , artık zamanı geldi , gecede düzenli uyur belki , siz neler yaptınız ?