Kezban Başına gelen varmı yeşil.ve sümüksü kaka.gunde 8 9 kez alıyorum azar azar sık sık yapiyo. Dün acile gittik serum vermek istediler sade su olduğundan vermek.istemedim kiyamadim eczaneden toz aldım suya karıştırılanlardan ama pek etki etmedi bugün yine 7 kez aldım bezini ne yapılır başka
Kezban Ipekk ateşi yok tahlil yapması dr zaten ona kızdım da vermedim serumu. Annelere geldim doğumdan sonra ilk defa ev sobalı üşürdü galiba yarın eşim gelecek olmadi döneriz kendi dr.u baksin
Ipekk Kezban serumun zararı yok aslında. Sıvı kaybı olduğu için vermek istemişlerdir. Siz yinede bir tahlil yaptırın
Kezban Ipekk ama çok.kucuk kıyamadım.kolunu bacağını delecekler ben veriyorum su gunde yarim.cay bardağı
EceSultan Benim oğlum da yeşil sümüksü kaka yapıyor kaka tahlili yaptık bişey çıkmadı süt alerjisi olabilir dedi doktor süt ürünlerini yasakladı bana bakalım düzelecek mi