denizalismom gmz875_ normal doğum yaptım dikişlerim vardı 2 aylık olacaz 2 gün sonra gitmeye korkuyorum hala 😂
damlacaa 40 cikar cikmaz , dikisler coktan kaynamis oluyor bi de zaten o kisim hissedilmiyor kiii hissizlik oluyo kesik kisminda