nrndyg Bexero 3.-5.-13 aylard Nimenrix 3.-5.-13 aylarda Rotarix 3-5. Aylarda Bu aşıların fiyatları hakkında bilgisi olan yazabilir mi?
JollyBaby zeynepgevil Merhaba bie şey soracağım. Benim bebeğim 3 aylik rotavirus yaptiracagiz fakat nasıl olacak bilmiyorum henüz arastirmamistim hazır konusu açılmışken sormak istedim. Eczanede mi satılıyor oradan temin edip hastaneye mi götürüyoruz yoksa direk özel hastaneler yapıyor mu ellerinde var mi ?
yavuzaslan zeynepgevil ne zaman aldınız 1 ay önce 1740 tl ye aldım ve bir çok eczaneye sordum hepsi aynı fiyatı verdi
durununannitoskosu JollyBaby Damla seklinde zaten ben eczaneden alıp evde kendim icirdim ama dökülür vs diyorsanız pahalı çünkü sağlık ocağına veya hastaneye de götürebilirsiniz
Deletedmom_120 durununannitoskosu aşı kartına işletme yaptırdınız mı peki kendiniz içirdiniz ama? Nasıl oluyor sağlık ocağı yapıyor mu sonra aşı kartına işleme evde içirince bilmediğime soruyorum yanlış anlaşılmasın daha 1 aylığız bizde yaptırıcaz o yüzden soruyorum
durununannitoskosu Deletedmom_120 Zaten devlet aşılarını sadece karta işliyorlar menenjit de kartın altına not olarak yazdılar bazıları hiç yazmıyor ben kendim not tutuyorum
kimbumadam nrndyg ailede menenjit yoksa Rota 3,5 Menenjit 7,9,13 Daha uygun Hatta biz bexsero tek doz gidiyoruz daha sonra nimenrix yaptırıcaz. Bence bir doktora daha danışın 3ünü aynı anda yapan doktor ilk kez görüyorum