mrsatsy bebeler kipirdak, bez degistirirken cirti kaydi, beli gevsek kaldi, ay cokmu sıkı oldu endisesine son. Hareket ederken kayma derdi yok. Tasirma, sizdirma zaten yapmiyo. Yanlarini yırtıp cikarip, bi temizleyip hemen digerini giydiriveriyosun. Kolayligina alisinca bidaa normal bez almazsiniz😊