%40 kuponu olup kullanmayan varsa kodu verebilir mi yazlık almak istiyorum bebeğim e
Sonqulklnc bugün çark yok yüzde 30 var bahane 30
tatlibiranneo tühh yaa . herşey o kadar pahali ki o bile fazla