CiBRALi Merhaba arkadaşlar akşam test yaptım 20 dakkaya kadar baktım çizgi yoktu sabah kalktım baktım çok belirgin bir silik çizgi yanlış mıdır doğrumudur?
mombabyy CiBRALi genelde geç çıkan dogru olmuyor canım kuruma çizgisi mi ne diyorlar ona sen iki gün sonra tekrar yap istersen ne kadar gecikti adetin
endoplazmikretikulumiste CiBRALi bekleyen testler de bu olabiliyor , gebe olduğun anlamına gelmez ama netlik sağlamak İçin bir test saha önerirm .