minikveannesii 5 ay 22 günlük bebeğim bikac seferlik kaldı 1 numaralı maması.ewde yedek 2 numara maması var baslamaliyi miyim sizce
busenihicalakadaretmez minikveannesii ben başlardım, şurda bi hafta sonra 2no mamaya geçicek zaten, 1haftadan bişey olmaz bence.