Kizlar normalde üst bacaklarım çok kalın son 2 yıldır ara sıra morarmalar oluyo pek önemsemiyorum bide çok biçimsiz geçen karsima bı hesap çıktı bacakları benimki gibi görünüyordu lipödem miş onunki tedavi oluyormuş aranızda lipödemi olan var mı ve hangi doktora gitmem lazım