mirbo evet biz kullandık, benmari usulü ısıtıyorduk sıcak suya oturtup. Şişe açıldığında 24 saat içinde bitmesi lazım. Biberonda kalanın dökülmesi, tekrar içmemesi gerekiyor. Kaç aylık bilmiyorum ama ek gıda alıyorsa birşeylere katıp verebilirsiniz sadesiyse. Tadı baya kötü çünkü içmeyebilir 🙂↔️ hatırladıklarım bunlar yakın zamanda kullananlarda yazar yine 🙂