14alparslan24 herkese merhaba 24 gunluk bebegim var uyanik oldugu zamanlarda hep agliyor. ac degil alti temiz gazi yokken agliyor her zaman. sakin durup uyanik kaldigi zaman neredeyse hic yok. boyle olmasi normal mi?
Jessicaana 14alparslan24 dış dünyaya adapte olmaya çalışıyor göğsünüze koyun kokunuza alışsın güvende hissdder krndini