Yaa arkadaslar oglum ilk dogdugu sıralar baya bi yuzu isilik oldu sonra bi sekilde gecti ama bi kac tane yerinde iz gibi bisey kaldi gecmek bilmedi oglum suan 10 aylik hala gecmedi nasil gecer ne yapmam lazim birde yuzunün bir kac yerinde de siyah nokta gibi bisiler var anlamadim bunlar nasil gecer ?