kahvekokusuu 3,5 yaş oğlum 2 aydır kreşe başladı ve neredeyse her hafta hasta bu hastalıklara bünyesi ne zaman alışıyor sizin de çocuğunuz böyle oldu mu? Biliyordum ilk zamanlar hastalanabilecegini ama artık bu kadarı da fazla yaa 😔
kirmizibasliklikiz_ kahvekokusuu bizim ilk senemiz bitmek uzere 2 haftada bir duzenli olarak hastalar 😄 bakalim ne zaman alisacaklar
kahvekokusuu kirmizibasliklikiz_ 1 sene mi😔 yaa 3,5 yaşına kadar korona harici hastalanmamisti benim oğlum şimdi her hafta hasta kötü mü yaptim kreşe vermekle diye düşünmeye başladım