Kızlar benim bebeğim 3 aylık kolik bir bebek sallayarak sakinleşiyor ve uyuyor. Bazen hamakta bazen beşikte bazen ana kucağında. Hep sallayarak uyuyor yani. Ama zararlı olduğunu söylüyorlar ve aklıma takılıyor. Sallandıkça beyni kafatasına çarpıyormuş falan diyorlar daha bıngıldağı kapanmadığı için. Sallamayı nasıl bıraktırabilirim acaba ?