Merhabalar bebeğim gündüz salonda sallanan salıncakta uyuyor ben de karşısında oturuyorum uyanır uyanmaz beni görüyor. Geceleri ilk 1 ay yatakta benimle reflü yatağında yatıyordu kundakla. Uyanınca beni hemen görüyordu. Son 1 haftadır kundak asla istemiyor, ben de yanda beşikte uyumaya geçirdim. Geçirdiğimden beri uykuya dalmakta zorlanıyor ve ağlamaları arttı. Kundaktan dolayı da olabilir bilmiyorum ama önceden uykuya kendisi dalıyordu artık sallamam falan gerekiyor. Siz nasıl uyutuyorsunuz bebeklerizi size temaslı mı uyuyor bu şekilde nasıl uyuyorsunuz beşikte asla uyumuyo benimki hep bir araba sesi gibi ıkınma rahatsızlık sesi duyuyorum