Anaokulunda çalışıyorum, psikolojik danışmanım. Öncelikle yemek yeme alışkanlığı evde kazanılır, bunu okuldan beklerseniz üzülebilirsiniz, kesinlikle telefonla yeme işini bıraktırın, kendisi sizinle birlikte yesin, şimdiden başlayın. Okula göre bir düzen kurmaya çalışın şimdiden yeme uyku saati vs açısından. Gelişimine uygun sorumluluklar verin, evde kurallarınız ve sınırlarınız olsun. 3 yaş ilk bir iki ay zordur uyum açısından anne baba bu süreçte sabırlı, istikrarlı ve tutarlı olmalı. Sonradan çok güzel uyum sağlıyorlar. Tabiki söylediklerimde çocuk, okulun şartları, aile dinamikleri de çok önemli.