Deletedmom_98 Deletedmom_110 Anam😍 Benim oğlumla kafadaş olduğunu hiç söylemedin ama 😍 Saç rengine kadar benziyor. Oğlumun küçüklüğünü gördüm resmen. Şifa olsun inşallah 😍
Deletedmom_98 ikitosbikannesi Ben de limon filan sıkınca yemiyor ama böyle tatsız tuzsuz olunca yiyor canım😁 Afiyet olsun onlar da ağzının tadını biliyormuş ama yahu. 8 aylıkken benim oğlan tost yemezdi. Maşallah subhanallah şifa olsun🥰
ikitosbikannesi Deletedmom_98 evet gerçekten çocuklar bu işi biliyor 😂 tost yemiyor canım yumurta yedi 😂
minikoglummmmm Kalbim_21 ayy gel aşkım gel bizde iki tane bebiş olduğu için arada çıkıyoruz böyle iyi oluyor gerçekten ya
Maka_Paka Deletedmom_98 Benimkide düşkün olacak çok ete, daha 8 aylık ama çıldırıyor köfte için. Sucuk babam memleketten yolluyor kendikestirip, sucuk yaptırıp bazen unutuyor 8 aylık olduğunu 😂 Masaallah hep iştahlı olsunlar, yavrular 🥰
Deletedmom_98 Maka_Paka Amin inşallah canım. Allah bu dedeleri başımızdan eksik etmesin. Ne düşkünler torunlarına 😍
Irmakmelegim mylittlebabbym yiyebilir 2 yaşından snra tabiki benm kızımda aşırı sucuk hastası 33 aylık gayet severek yer ama her zaman vermem tabiki baharatlı olduğu için
Irmakmelegim Deletedmom_98 benim kızımda 33 aylık bugün hafif ateşi vardı o yüzden çok abartılı yemedi 1 omlet bal Salatalık yedi okadar doktor götürdüm boğazlar kızarmış antibiyotik ama okula gidebilir dedi bende simi okula biraktim
Deletedmom_98 Irmakmelegim Maşallah subhanallah yine yemiş canım daha ne olsun. Çok geçmiş olsun küçücüğe🌷