mirz Deletedmom_98 bizimkinin uykusunu oturtmaya çalısıyorz guya dha 8 aylık adam kafasına gore uyuyor uyanıyor 😂😂
ikibaloglanannesi Birazdan ben de hazırlayacağım🌸 Ama 15 aylık oğlum uyuyor inşallah kahvaltı hazır olunca uyanır😅
Deletedmom_98 mylittlebabbym Kayserili değilim. O da basit bir espiriydi. Teşekkür ederim efendim evet devam edeceğim 🤗
Deletedmom_98 ikibaloglanannesi Oh mis o zaman. Benimki de 21.30 da uyumuş olur da sabah 7 de bir enerji topu olarak fırlıyor😂
melera Bende sarımsaklı menemen yaptım 😍 favorilerimizden🥰zeytinle beraber yedik, peynir bilerek koymadım bugün kapya ve domatesin kan emilimini engellemesin diye. 3.5 yaş 42 aylık
Deletedmom_98 Ardenaden Burada da genelde herkes kendi yapıyor. Güvenilen kasap varsa o da güzel olur tabi ☺
Elsnazan Deletedmom_98 Niye hemen çirkinleştiniz 😂 sensin hadsiz Burda eleştiri alan sizsiniz hoştttt!!!