Asel917 Kızlar merhaba 16,5 aylık kızım var hala iki uyku yapıyor merak ediyorum sizin uyku düzeniniz nasıl tek uyku mu iki uyku mu yaptırıyorsunuz🌸
aymiradurum Asel917 16,5 aylık aynı benimkide gece milyon kez kalktığı için 😁sabah 10 da uyanir öğlen 1 buçukta uykuya götürürüm geri 2 buçuk gibi uyanir akşam da 10 buçuk veya 11 gibi uyur tek uyku yapıyor ama.gece çok sık kalkıyor biraz meme düşkünü
ipegimsi Asel917 15 aylık kızım tek uykuya düştü sabah yedide uyanıyor öğlen 12 de uyutuyorum iki buçuk gibi uyanıyor aksam sekiz dokuz arası da gece uykusuna geçiyor ne kadar uyutmak istesemde uyumuyor artık iki defa
ozgtrk Benimki şuan 16 aylık olmak üzere. Sabah 08.00 uyanış 11 de geri uyur 1 saat. Akşam da 4 ye uyur 1 saat . Tek uykuya geçirmek için erken sanırım.
Asel917 Bana da erken geldi çünkü öyle bir sinyal almadım sizin ki gece uykusuna kaçta geçiyor bir de bu ara sürekli 5.30 larda uyanıyor ağlıyor çok😑
ozgtrk Asel917 Gece uykusu değişebiliyor mesela bazen uyuması 4 u geçtiği için 6 da uyanabiliyor o zaman 10 10 bucugu buluyor. Ama gece çok fazla meme için kalkıyor. Aslında tek uykunun avantajı gece uykusunu kaliteli yapması. Ama henüz tek uykuya hazır değiliz.
Asel917 aymiradurum aynen bu ara bizde de öyle.oldu😅emen bebekler de biraz daha sık oluyor tabi uyanmak bizim uyku düzeni şöyle sabah 6.30 en geç 7 ayakta 10 ilk uyku 3 felan ikinci uyku 8-8.30 arası gece uykusuna geçiyor
Asel917 ozgtrk bence de hazır değiller ben bir süre daha iki uyku devam edeceğim ya zaten hazır olunca belli olur diye düşünüyorum
ipegimsi Asel917 ya düzen içinde düzensizlikler olmuyor değil çok şükür diyelim her halimize Allah sağlık versin gerisi hallolur🙏🏻😍