Merhabalar eşim sürekli horluyor gece boyu uyandırıp uğraşmaktan uykumu alamıyorum bebeğim de 4.5 aylık o da bizimle uyuyor onu da uyandıracak diye korkuyorum. Doktora gitmeyi ısrarla reddediyor 21. Yyda doktora gitmesi için ölmesi lazım resmen. Bu sorunu yaşayıp çözen var mı acaba