arkadaşlar bana bi akıl verin napıcağmı şaşırdım. Bu bebekler büyüdükçe memede daha mı çok kalmak istiyorlar anlamıyorum. Daha mı geç doyuyorlar? Özellikle akşamları başlıyor ağlamaları derdinide anlamıyorum gerçekten çıldırıcam artık. Ağlayan bir bebek değildi oysaki ağlıyo meme istiyor iyice doymadan bırakmıyo anlamıyorum eskiden 15 dakikada doyuyordu hemen. Memelerim eskisi gibi dolmuyor ondan mı? Napmam lazım