Kızlar geçen pazar dışarıya çıktık bebekle herhalde cereyanda kaldık önce babayla ben hasta oldum sonra 2 aylık kızımada bulaştı çarşamba günü çok hapşırdı acile götürdük geniz akıntısı var dedi burun spreyi verdi burnunu temizleyin bol bol besleyin dedi ama dünden beri halsiz zorla süt içiyor normal mi çok korkuyorum ateşi öksürüğü yok :(