umayin_annesi calısmaya calısıyorum zaten sadece alana bakıyoruk cok az kaldı yetısmeme zaten onlıne dersımızde 12 hazıranda bıtecek sonra ful soru cozumu olacak gk gy egıtımden oncede aramız var ıkı hafta o aradada mecbur egıtım vatandaslık guncel bakacagım benım ıcın onemlı olan alan cunku gece calısıyorum sadece oglum 31 aylık