alpu bende girdim tüm aleslere giriyorum puanımı yükseltmek için şuan yüksek lisans yapıyorum araştırma görevlisi ve doktora için uğraşıyorum söyle üniversiteler alım yapcaklari zaman ilan veriyorlar genelde ağustos ayı gibi oluyor o zaman başvuru yapıyorsunuz kabul edilirsiniz mülakat sınavına gidiyorsunuz bazı bölümler ingilizce sınavı da istiyor